Rakan-rakan pengikutku

Tuesday, October 18, 2011

Cinta yang tiada kepastiannya Privew chapter 12


18 october 2011


“Tak,sebenarnya…ermmm…sebenarnya, memang ada benda yang aku nak bagitahu.” Iz menunggu dengan sabar. Terdengar juga keluhan kecil darinya.Aduh! Cakap je lah Risya.


“Apa dia? Aku tunggu ni. Dari tadi aku tunggu. Kalau kau tak nak cakap, aku balik je lah. Kalau
tak, baik cakap.” Dia nampak seperti sudah tidak tahan dengan permainanku ini.


“ Sebenarnya, benda yang aku nak bagitahu ni, mungkin buat kau terkejut. Aku… Aku suka kau.”




Nick memandangku kembali. Kami sama-sama terkedu. Tiba-tiba terbit rasa malu apabila mengingatkan perkara yang berlaku tadi. Aku tertidur dibahunya malam tadi.



“Apa yang korang dah buat hah?!” Aku terdengar suara seseorang yang mengamuk.


“Korang tak malu ke dengan perbuatan yang dah korang buat ni?” Terdengar suara seseorang yang menjerit dari luar.


“ Maafkan saya wahai Risya si budak kecik yang comel.”


“Kalau saya masih tak maafkan awak, awak tetap juga berdegil kan? Saya rasa, awak sanggup juga buat kerja bodoh ni. "


“Tak nak! Padan muka, siapa suruh tinggalkan saya tadi. Sekarang giliran awak pula.” Sempat lagi berhenti dan membalas kata-katanya.

“ Jangan sampai saya dukung awak dan letakkan awak ke dalam troli ni.”


No comments:

Post a Comment

background