Wednesday, May 9, 2012

Jemput-jemput Like Page

Assalamualaikum sume..Sihat? Kalau sihat alhamdulillah..kalau tak, jangan lupa makan ubat ye? Sekarang saya masih busy dengan test dan assignment yang tak henti-henti mendatang. Penat jugak la melayan lecturer yang dikasihi. Mesti korang rindu nak baca PC, CYTK,2KM n HnB kn? Hmm..Buat masa ni HnB dihentikan wat seketika untuk beri peluang kat 3 cerita tu dulu. Harap maklum. Sesiapa yang minat HnB..Saya minta maaf sangat-sangat sebab cerita tu kena hold buat seketika. Sowwiie..Tapi, apa-apapun.. Saya nak berterima kasih kat korang sebab 3 cerita tu mendapat sambutan yang banyak dari orang ramai. Thank you! Ni, saya nak bagitahu, kalau sudi, likelah page saya ye? Boleh tengok kat tepi tu. Kalau tak sudi, tak apa. Saya tak paksa. Dekat situ, saya akan postkan special part dari mana2 cerita saya. Termasuk cerpen gak. Sikit jelah. Teaser macam tu akan dipost kat situ. Sebab saya suka post dekat fb. So, kalau nak tahu lebih lanjut bolehla like page tu. Tapi, teaser tu atau special part tu akan diletakkan kat dalam blog ni jugak. So jangan risau, cuma lambat sikitlah. Hehe..Jadi, dengan penuh ikhlas hati, saya nak ucap terima kasih so so so much! Sayang korang sume.. <3

http://www.facebook.com/mystories.fyka

Atau klik kat sebelah tu je. Terima kasih.. ^-^

2 comments:

  1. like dah :) klau sudi like lah page sy jugk.hehe ;D

    http://www.facebook.com/pages/Ainaa-Azlan/145858785516718

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Ainaa...Sy akn like balik...thank u tau... ^-^

      Delete