Rakan-rakan pengikutku

Wednesday, November 9, 2016

Yes! Kau Milikku

Assalamualaikum smua.. Bwat follower yg sntiasa singgah ke blog sy n follow crta2 krya sy..sy nk ucapkan jutaan terima kasih buat smua.. Syukur Alhamdulillah.. Hanya tu je yg mampu sy kta. Jap cri tisu dulu. Heee.. Kita nk bwat pengumuman.. Yes! Kau Milikku..atau sblm ini lbh dikenali sbg Penyelamat Cinta dah pn blh diorder.. Mcm mna.. blh la tgk dkt gambar di bawah itu.. Cpat2 order..Rsa excited ni nk pegang YKM.. Hehe.. Bwat pmbca2 yg blm pnh bca PC.. Blh cek snopsis ni.. Nvel YKM ada sdikt klainan brbnding yg asl, PC..tp jln crta ttap sma.. So..apa lg.. Order2! N thank you smua.. Klu ada slh silap sy d dlm novel ini.. hrap diampunkan.. Sy msh bru dlm bdang pnulisan..dn msh byk yg plu sy bljar.. Trima ksih skali lg.. Syg korang..

Sinopsis : Yes! Kau Milikku karya Raziqa

“Kau orang nak hidup, baik kau orang blah dari sini! Sebelum aku laporkan pada polis. Pergi!”
Bertempiaran Gedeng dan konco-konconya menyelamatkan diri. Saiful membetulkan kemejanya. Lengan baju dilipat sampai ke siku. Dia mendengus kasar.
Memang nasib menyebelahi kau hari ini. Kalau tidak dah lama aku berkabung atas kematian bakal bini aku ni, desis Saiful dalam hati.
Perasaan benci sudah menggunung bila rancangannya terbatal atas ugutan atuknya. Dia mengambil tali yang berada di pokok berdekatan dan dicampaknya ke dalam lubang.
“Naik!” arahnya malas. Saiful masih belum melihat wajah bakal isterinya itu.
Alih-alih, aku jugalah yang selamatkan perempuan ni! Pembunuh menyelamatkan si mangsanya. Bukan lucu ke bunyinya tu? Sempat lagi dia berseloroh dalam hati.

KARMIZA bukan main suka bila dapat tahu bahawa penyelamatnya itu merupakan orang yang akan dijodohkan dengannya. Apalagi, sikap daring dan terlajak sayang harus ditonjolkan. SAAT dia mengetahui siapa yang merancang pembunuhannya…Karmiza melarikan diri. Namun, lama manalah dia boleh pergi jika sudah terikat dengan Saiful.

“Awak sendiri yang cakap tu anak awak dan apa yang saya tahu selama ni ialah saya tak pernah menyentuh awak walau sekalipun!”
“Memang itu anak saya tapi awak tak berhak untuk menuduh saya sesuka hati!” Karmiza tidak mahu mengalah.
“Habis tu anak siapa? Kenapa dia panggil Aqil, papa? Kalau Aqil bukan bapanya, tak mungkin si kecil tu panggil dia papa!”
“Daddy!” jerit si kecil menyebabkan perbualan mereka terhenti.
“Dan, kalau Mizan panggil awak daddy, adakah awak bapa kandungnya juga?” sindir Karmiza ingin berteka-teki dengan Saiful.

APAKAH status Karmiza yang sebenarnya? Dan apakah hubungan Karmiza dengan anak kecil itu? Atau ada sesuatu yang berlaku sepanjang kehilangan Karmiza?

2 comments:

  1. Sis ..kenapa pdm mini novel penyelamat cinta bab 17-20..Menangis saya ..sampai hati sis..

    ReplyDelete
  2. Salam sis..Utk pngetahuan sis.. PC da tkr tjuk jd Yes! Kau Milikku.. Hee...Klu nk tau crta slnjutnya..blh order ya..blh jga order direct dr sy.. Thank u support PC..jgn sdh2 tau..

    ReplyDelete

background